Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

9 Nov 2012

Duit buat sendiri , satu keluarga terlibat !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Macam ni senang keja la , bolah cetak  duit sendiri , tak payah keja dah kan ? Hari- hari cetak duit boleh kaya woo....



Di Nusajaya, enam beranak diburu polis kerana disyaki menggunakan wang palsu untuk membeli-belah dan menjamu selera di sebuah pusat beli-belah di sini, tanpa menyedari gerak geri mereka dirakam kamera litar tertutup (CCTV).

Kejadian berlaku Isnin lalu dan enam beranak itu membabitkan seorang lelaki, dua perempuan dewasa selain dua kanak-kanak serta seorang bayi.

Mereka dikatakan berlagak seperti satu keluarga sedang bercuti dan berkunjung ke pusat beli-belah berkenaan untuk berbelanja di sekurang-kurangnya tiga kedai .Berita penuh sini

Angan-angan nak buka kilang duit sendiri ? Tak yah mimpi, nanti kena cekup polis , ingat duit boleh cetak cam tu je ? Nak duit kena usaha , kena keja , bukan nya buka kilang duit . Huhu bila la nak jadi jutawan ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

hainom OKje said...

Macamana boleh lepas tu.... bukan ke ada alat pengesan.....takkan tak perasan kot!

Post a Comment