Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

8 Nov 2012

Orang alim kena tetak !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Bukan nak salahkan takdir, nak wat camna itu ketentuan Allah , tapi yang menyayat hati , cara dia mati , ditetak ketika solat  oleh seorang yang tidak dikenali , aku rasa  'mat gian ' dadah la apa lagi ..


Di Tanah Merah , Kelantan, seorang bilal, Abdullah Nawang, 77, menemui ajal selepas dipukul di kepala dengan objek keras oleh seorang lelaki ketika menunaikan solat sunat menjelang waktu Subuh di surau Kampung Gual Petai Lima, Gual Ipoh, di sini, jam 5.40 pagi. Berita penuh sini

Motif dia aku pon tak tau , dendam ka , nak merompak ka , masih dalam siasatan polis , dan penjenayah tu pun dah ditangkap , harap dapat balasan setimpal , dgn apa yang dia buat kat orang ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

MarliaMarble said...

Mat gian la tu kot..org tgh sembahyang pun di tetaknya..aisk..!

kitatauke said...

kl baca metro ni..4 5 page pertama..mesti kes jenayah.../ragut/rogol/bunuh/belasah cikgu..malaysiaku..

hainom OKje said...

Al fatehah...sedihnya keluarga dia...

abg cik said...

memang tragis , Al-Fatihah

Post a Comment