Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

22 Nov 2012

Salam takziah untuk keluarga mangsa ' Nahas Gopeng '


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Salm takziah untuk keluarga mangsa ' Nahas Gopeng ' .....


Dalam tragedi semalam, empat pekerja syarikat Projek Penyelenggaraan Lebuhraya Berhad (Propel) terbunuh manakala empat lagi cedera parah selepas digilis dan diseret sebuah treler dekat susur keluar ke Gopeng di Kilometer 294.1, Lebuh Raya Utara Selatan.

Dalam kejadian mengerikan jam 4.30 pagi itu, treler tersebut hilang kawalan dan merempuh lapan pekerja yang sedang melakukan kerja-kerja penyelenggaraan kabel optik telefon kecemasan di lorong kecemasan lebuh raya itu.

Sebelum itu, treler berkenaan merempuh empat kenderaan milik Propel dan Time Dotcom, iaitu sebuah kereta Proton Iswara, pacuan empat roda, van dan lori satu tan yang diletakkan di lorong kecemasan.

Tiga pekerja, Mohd Shafie Ismail, 56, dari Taman Shatin, Ipoh, Shaharuddin Abd Aziz, 51, dari Kuala Kangsar dan Mohd Hafez Yunos, 39, dari Kuala Lumpur, maut di tempat kejadian manakala Ismady Mohd Rodzi, 32, dari Kulim, Kedah, meninggal dalam perjalanan ke HRPB.

Azhan Ismail, 44, Mahyuddin Idris, 48, Shafudin Abdul Jalil, 31, Dino dan kelindan, Mohd Rozi Mat Sharif, 44, tercampak dari treler itu dan cedera parah. Pemandu treler terbabit cedera ringan.Berita penuh sini

Kat atas highway , jam 12 malam hingga 5 pagi dalam keadaan hujan mmg bahaya . Time tu kebanyakan pemandu mengantuk , jalan pula licin , macam-macam boleh jadi , itulah risiko yg perlu ditanggunng oleh pekerja lebuhraya , takziah untuk keluarga mangsa.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

OKje said...

OKje staff PROPELlah b. cik... tapi OKje kat HQ le...

Keje atas jalan raya memang berisikokan!!!

Unknown said...

takziah buat ahli keluarga arwah.....
takut bile baca kes2 camni.....

zack mus said...

dulu keje propel ke okje ?

Post a Comment