Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Nov 2012

Dah mula ketagih nak keluar peluh , esok plan nak jogging ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Petang ni sempat gak aku skipping kat depan rumah setengah jam , kasi keluar peluh , kasi buang toksik , dah seminggu dok dalam ofis , kena aircond , balik rumah air cond lagi , hissh 24 jam kena air cond , tak bagus tu , kalau tak senaman , mmg akan sakit badan kerana tak berpeluh.



Sakit badan kerana berpeluh , tu rasa lain dari sakit kerana tak berpeluh . Kena join marathon lak lepas ni , pagi esok plan nak gi jogging pulak keliling taman rumah aku , ambik masa setengah jam ja , lama dah tak jogging .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

9 comments:

Nina said...

Ehm..jogging..sound good..:)

abg cik said...

yeah sound good

Nor Zilla Sensei said...

hehe..br ari ni dgr abg cik nak hilangkan peluh. elok2 pg esok no.. :-)

Crack said...

Jom tasik melati...bagi 2 3 round sok pagi...pastuh kita pekena roti canai aloq tampang plak....pergh

hainom OKje said...

b. cik Okje dah lama tak jogging ni...'agak malas' he,,..he... macam mana ni???...hu...hu

Intan Norhaida said...

bile dh exercise, rasa best je..bdn rs ringan, sihat..tp nk mula yg payah tu...huhu

abg cik said...

nak mula balik agak susah , sbb dah lama dok dalam ' zon selesa ' , nak kena paksa gak ....

Mia Liana said...

mia pun selalu plan je.. tapi tak pernah terlaksana.. asyik tak jadi je memanjang.. huhu

abg cik said...

plan selalu tak jadi , terus buat je

Post a Comment