Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

23 Nov 2012

Kemalangan pelik membabitkan 100 biji kereta !! Macam tak caya...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ni kali pertama terbaca berita hari ni di Berita Harian , kemalangan membabitkan  100 biji kereta ,,,,,


Di Texas , amerika, dua terbunuh manakala berpuluh mangsa cedera apabila sekurang-kurangnya 100 kenderaan bertembung di lebuh raya Texas susulan kabus tebal.

Kejadian turut mengakibatkan kenderaan berat seperti trak dalam keadaan bertindih antara satu sama lain.
"Ia adalah bencana buruk. Kelihatan kereta bertindih di atas kereta lain," kata Timbalan Syerif Pejabat Daerah Jefferson, Rod Carroll di sini, awal pagi tadi.

Sementara itu, pegawai perkhidmatan Ambulans Acadian, berkata sekurang-kurangnya 51 mangsa dibawa ke hospital berdekatan dan lapan daripada mereka cedera parah.

Kemalangan itu yang bersempena cuti sambutan Hari Kesyukuran di AS berlaku di 128 kilometer, timur Houston. Sumber dari sini

Kat Malaysia aku dok dengar paling banyak pun 5 biji kereta , ni tak , 100 biji kereta , perggh , kat Amerika mmg logik la sbb highway kat sana mmg sibuk . Berhati-hati di jalan raya.

Gambar hiasan ambik dari Google


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Zaim said...

alamak..tak de gambar ke haha

Intan Norhaida said...

camne ek??/kalau hghway dia byk kenderaan mesti org bwk slow2,,,,susah nk xciden...tp kuasa Allah..sempena thanksgiving lak tu...

Mia Liana said...

huhuuhu ngeri je...

Post a Comment