Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Nov 2012

Terkejut tengok harga minyak di Thailand !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kredit kepada  kasihsalina.com . Terbaca blog ni tadi , terkejut gak tengok    harga minyak di Thailand tu , anggaran dalam RM 3 ke RM4  seliter . Harga yg kita tengok atas tu , harga dalam Bath   watawang Siam . Patut la org Siam dok seludup minyak dari kita .

Kerajaan bagi subsidi minyak untuk rakyat Malaysia , yang dok bagi kat dorang tu wat apa ? Ada gak lintah darat dalam masyarakat kita ni  , nak untung cepat , satu hari , sepandai tupai melompat , tejerat gak !!

Haa kalau nak gi jalan-jalan belah Siam tu isi minyak kasi penuh kat Malaysia ni , tak yah lah dok isi sebelah Siam tu , mahal wooo....


Sekarang ni pun ada stesyen minyak dah letak notis , cam ni

  " Tagki yang dah diubahsuai boleh si minyak siang RM60 saja dan malam RM 50 saja "

Ha tak leh isi banyak-banyak dah  bye ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Miss Zahirah said...

uikk.. mahalnyerr..
agknyer klu full tank 1.3cc bape RM yer??
huhu

abg cik said...

full tank maunya Rm200 agaknya

hainom OKje said...

hish...... bankrup cam ni....he...he.... duk umah ajelah....

abg cik said...

kat Malaysia ni kira murah la petrol , kerajaan bagi subsidi

Post a Comment