Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

11 Dec 2012

Maybank2u anjurkan contest , jom tengok !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tahun 2008 aku ada tanya satu soalan kepada kawan sekerja aku pasal Maybank2u ni  , ginilah soalan tu lebih kurang  ....

" Macamana nak daftar dengan Maybank2u ? Tolong terangkan sikit !! "

Dia pun jawab .....

" Memula hang kena pergi ATM dan dapatkan nombor PIN sementara dulu , nombor tu masukkan nombor yang senang hang ingat , lepas tu dalam tempoh 24 jam hang kena bukan Maybank2u.com.my dan klik first time login , lepas tu ikut lah apa yang diminta , antaranya adalah nombor kat ATM , selamat mencuba !!"

Aku pun pergi lah try , buat apa yang dia suruh , sekarang aku berjaya buka akaun Maybank2u , semua pembayaran bil , kad kredit dan pinjaman kenderaan ,aku guna Maybank2u , senang saja . Pejam celik , dah 5 tahun aku guna Maybank2u . Maybank2u memang memudahkan kerja aku .  Ye la aku ni malas nak cari parking kereta nak bayar bil dan ansuran kereta , jadi  dengan Maybank2 , aku hanya memerlukan masa 5 minit untuk bayar semua bil . Mudah kan dengan Maybank2u ?

Sebagai seorang blogger yang  ' top ' ,   ' eceh perasan '   , aku amat memerlukan Maybank2u ni , sebabnya aku nak semak samada cek yang diterima oleh pengiklan di blog aku tu dah  ' clear ' atau belum . Aku perlu semak dengan cepat dan ini memerlukan kepantasan tahap maksimum . Dangan adanya Maybank2u , aku boleh semak duit dari rumah saja dengan menggunakan internet .

Dulu masa mula daftar  Maybank2u rasa takut tu ada , takut tersilap , sekarang tidak takut lagi , ada langkah keselamatan , ada pengesahan imej , ada TAC ( Transaction Access Code ) dan terbaru ada pengesahan nombor IC , semua tu merupakan langkah keselamatan supaya tak berlaku kesilapan transaksi , fuuh memang hebat Maybank2u ni .

Menariknya, Maybank2u ni selalu anjurkan pertandingan di laman webnya untuk para penggunanya .. Hehehe.. Ada dua pertandingan dalam tu .. Satu untuk pengguna Maybank2u dan satu lagi untuk blogger .. 


Terbaru ,  pertandingan ini terbuka kepada pengguna Maybank2u saja , bagi anda yang belum daftar sebagai pengguna Maybank2u , apa tunggu lagi , daftar sekarang . Berbalik kepada pertandingan ini , apa yang perlu korang buat , adalah buat satu entri pasal macamana Maybank2u ni membantu anda dalam urusan kewangan , ceritalah sikit pasal kebaikan Maybank2u ni , macam aku cerita kat atas tu .

Bagi pengguna Facebook , bolehlah anda perlulah kreatif , dengan header yang menarik , yang mana gambar anda ada kat situ , upload gambar tu sebagai entri pertandingan , dan yang menariknya anda boleh hantar seberapa banyak penyertaan yang boleh .

Kepada anda yang bergelar blogger , anda boleh buat entri macam aku buat ni , cerita lah sikit pasal kebaikan Maybank2u dalam kehidupan korang tu . Mudah kan ?

Selepas buat entri di blog korang jangan lupa email link entri tu kepada m2umarketing@maybank.com.my  bersama-sama dengan  Nama Penuh ,IC, Alamat dan Nombor telefon , mana tau anda mungkin  menang Asus Nexus 7 tablet , klik sini untuk maklumat penuh 

Dan untuk tengok maklumat lanjut pasal  pertandingan ni sila klik sini  . Tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 Disember 2012 . Selamat mencuba.


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Blog Sensasi said...

wow hebat..boleh join nih..tapi rasanya tidak lah...no idea to buat posting...apa pun moga tuan berjaya..tahniah..entry yg hebat

zack mus said...

cuba je bro mana tau dapat hadiah ....

Unknown said...

wah..best tu nk join tp maybank2u sy dh dua x kena block..rasanye cam password sama je...tensen..tensen....

zack mus said...

cuba lah dulu mana tau kot dapat tablet Nexus tu

Post a Comment