Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Dec 2012

Bapa dera anak , sian budak tu !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Menurut Kosmo hari ni , di Klang , seorang bapa mendera anak tirinya  dengan menepuk menampar , mengangkat dan melontar ke lantai . Suspek tidak menghiraukan jeritan kesian kanak-kanak itu . Difahamkan  budak itu didera sejak 2 bulan lalu , video rakanan  itu dirakam oleh isteri  dan dimuatnaik ke Facebook. Laporan polis dibuat oleh jiran suspek setelah melihat video itu . Suspek diberkas sejurus kemudian . Ni bapa paling zalim pernah aku tengok

Cerita ni menurut Kosmo la, menurut Harian Metro cam mana pulak , kot berlain macam kelmarin kot ? Baca sendiri la no !!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

7 comments:

Kelana Cinta said...

Ni panggil bapa ke?

hati panas said...

nie bru keluar dr hopital mental!!!!!

uncle said...

bapak setan nih

abg cik said...

tak de hati perut bapa ni

Anonymous said...

anak.. T_T :'(

zahratun said...

orang macam ni kan bagus d kena kan hukum hudud, baru tau siapa tuhan nya

Anonymous said...

binatang pun love anak diorang....nie manusia sial

Post a Comment