Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

31 Dec 2012

Bapa ni tergamak buang anak tepi jalan


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tergamak buang anak macam anak kucing , 3 beranak tu berusia 5 tahun , 2 tahun dan 9 bulan , sebak juga baca kisah ni , yang berusia 5 tahun tu sama umur anak aku Jannah dan yang berusia 2 tahun tu sama umur macam anak bongsu aku Huda .

Aku tinggal anak sengsorang kat rumah sbb nak gi kedai depan tu pun dah risau , ini kan pula nak tinggal tepi jalan . Anak aku yg kecil , aku tinggal jap nak masuk tandas pun dah gelabah , nak tinggal tepi jalan ka ? Cer baca kisah dari Harian Metro ni , gerenti menitis air mata .....

KUALA LUMPUR: “Tunggu sini sekejap, abah nak pergi beli rokok.” Itulah alasan diberikan seorang bapa kepada tiga anaknya yang baru berusia sembilan bulan, dua tahun dan lima tahun sebelum menghilangkan diri.
Tindakan tidak berhati perut itu dilakukan tidak sampai dua bulan selepas tiga beradik berkenaan kematian ibu mereka akibat barah, dua tahun lalu.
Lebih tragis, mereka ‘dibuang’ pada waktu malam di tepi jalan berhampiran kaki lima sebuah masjid tanpa dokumen dan wang belanja.
Kejadian yang berlaku terhadap Mira, Mila dan Amin (bukan nama sebenar) adalah contoh semakin ramai lelaki layak dilabel ‘bapa binatang’ kerana tergamak meninggalkan darah daging bagaikan ‘membuang’ kucing di tepi jalan.
“SAYA tak nak ikut kalau ayah datang nak ambil kami. Dia kejam! Kalau benar dia sayang saya dan adik, takkan dia tergamak buang kami di tepi jalan. Lagipun, dia tak pernah cari kami.
Amacam , ada keluar air mata ?

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

trah zain said...

geram nak sepak bapak camtu..grrrr!!!

Anonymous said...

gila punya bapak, nnti dia tua anak-anak kecil buang kan dia kt umah org-org tua plk. biar pdn muka dia.

abg cik said...

bapa ni , dah kena dadah , mujur dia tak jual bebudak tu , kejam sungguh

Intan Norhaida said...

bile masuk bab dadah...mmg manusia tu dah xde pertimbangan diri dah....

hainom OKje said...

Apalah perasaan bapak tu ek.... tak de perasaan sayang langsung agaknya...

Anonymous said...

bpa cmtu dh xde persan da..bntang pon syg ank2 mreka...so bpa cmtu bkn mnusia tau bntg dh..bpa cmtu xptot hdop ats dunia ni..baik mampus rr..

Post a Comment