Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

9 Dec 2012

Bila Jannah demam campak.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Banyak makanan dia kena pantang, hmmm. Contohnya macam gambar atas tu , udang tak leh makan , tapi ikan Gerut bakar tu boleh le . Sebab tu kami gi makan ikan bakar malam ni , sebabnya nak order ikan gerut tu la .

Malam ni malas nak masak , makan kat luar ja . Esok tak gi tadika lagi , sebab demam campak tak lega lagi . Tengahari tadi , nenek dia kasi ikan kembong rebus , sayur manis la tu . Tengahari esok ? Aku kena cari kembong bakar la .

Sebab apa ikan bakar je ? Ikan goreng tak boleh makan la , nanti gatal badan . Ikan kembung , gelama dan gerut ja boleh , yg lain tak boleh . Huuu jenuh .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Dunia Wilma said...

Memang banyak pantang tu Abg Cik...
Harap Jannah ikut pantang2 tu la...
Kalau tak, sengsara dia kegatalan tu nanti...

abg cik said...

nak makan kena pantang banyak ni

Post a Comment