Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

26 Dec 2012

Penangan motor besar ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !



Pasal tu la aku malas nak pakai motor besar ni , besar mana pun kalau hujan tetap basah gak . Dah la mahal risiko nak jatuh tu tinggi , kalau jatuh lom tentu hidup ,  ahaaa 50 - 50 la . Lagi besar motor lagi besar minyak , lagi besar duit, lesen pun kena tukar yang besar sekali .  Harga motor tu sama dengan harga sebiji kete Persona . baik aku beli kete sebiji lagi ...menurut Kosmo hari ni ....

Kegembiraan seorang remaja lelaki menunggang motosikal berkuasa tinggi yang dipercayai baru dihadiahkan oleh bapanya berkecai apabila dia maut dalam kemalangan di Jalan Sultan Azlan Shah, Bayan Lepas di sini semalam.
Dalam kejadian pada pukul 5 petang, mangsa Muhammad Amshar Aniq Ruzaidi, 16, mati di tempat kejadian apabila motosikal berkuasa 1,000 cc yang ditunggangi terbabas lalu merempuh belakang sebuah kereta Perodua Myvi yang diekorinya.
Mayat mangsa ditemui terbaring di atas jalan manakala motosikal jenis Honda CBR itu pula terseret sejauh 38.5 meter dari lokasi mayat mangsa.
Semasa kejadian, remaja berasal dari Taman Utara, Batu Uban itu menunggang seorang diri dari Bayan Lepas menuju ke pusat bandar bandar.
Difahamkan, Muhammad Amshar baru memperoleh lesen memandu motosikal berkuasa tinggi pada 13 Disember lalu. Motosikal itu pula dikatakan hadiah ayahnya.

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Intan Norhaida said...

kna redha la bapanye atas tragedi ni...tp mesti ade rasa regret jugak kan...
papepun.. takziah kepada famili arwah....

abg cik said...

ada motor yamaha kat rumah , tak berani naik jauh , naik dekat-dekat je

kak nora said...

baru dapat lesen dah tunggang moto besar..mmg lah maut tak dpt delak..tp byk bende lain lg nak dbagi hadiah..

Imran Hafizi said...

beliau seorang kawan baik saya dari Dash Owners Club. Ia seorang peramah & menghormati orang yg lebih tua darinya, kita harap2 ia ditempatkan bersama2 orang beriman.. al-fatihah, Amin

hainom OKje said...

Walaupun dah takdir tapi mesti bapak dia terkilan tu

Post a Comment