Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

11 Dec 2012

Bayi kembar umur 9 bulan dah pandai berenang !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Bayi kembar ini baru berusia sembilan bulan tapi dah pandai berenang  sampai 25 meter tu , jauh tu . Bayi kembar ini bernama William dan Ellenita Trykush, mereka masih tak boleh berjalan dan bercakap tapi boleh berenang .

Ibu mereka terpaksa melantik seorang jurulatih untuk melatih mereka berenang dengan betul . Mereka kelihatan senyum dan riang untuk berenang .Camna jadi gitu , semulajadi la kot . Kuasa tuhan semua tu . 

Aku sendiri tak berapa pandai berenang , sikit-sikit tu boleh lah . Anak aku tak pandai berenang , tambahan lagi mak dia . 





Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Intan Norhaida said...

bestnye kan..kecik2 dah pandai berenang..ni dah tua bangka pun takut lemas...heheh/...
mcm anak sheikh muzafar n dr halina...belajar berenang dr kecik..mcm kt atas le..ade personal instructor...x mmpu la plak nk hire instructor..hehehh

abg cik said...

betul tu intan , anak aku pun tak penah bawa gi swimming pool , asyik main kolam dalam rumah ja

Post a Comment