Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

9 Dec 2012

Kamera AES kena sembur cat !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

AES memang terbukti dapat mendisiplinkan pengguna jalan raya , tapi dalam masa yang sama ada pihak yang untung kalau kita buat kesalahan kan ? Dah tentu syarikat pembekal kamera tu , aku terbaca Harian Metro hari ni , AES dah kena sembur cat .....

Dua kamera Sistem Penguatkuasa Automatik (AES) yang dipasang di Kilometer (KM) 301.5 Lebuhraya Utara- Selatan arah Bangi menuju Kajang, di sini, disembur cat merah, dipercayai angkara sabotaj, semalam.

Pihak berkuasa percaya kejadian dilakukan sekumpulan individu antara jam 12 tengah malam hingga 6 pagi.


Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab ketika dihubungi berkata, pihaknya hanya dimaklumkan mengenai kejadian itu jam 2.30 petang semalam.

Menurutnya, ketika rondaan terakhir di kawasan berkenaan jam 8 malam kelmarin, kamera AES itu berada dalam keadaan baik.

Ada juga orang yang tak puas hati , mujur lah tak di cabutnya kamera tu , jual dapat duit huh . Ada juga budaya ' vandalism ' di negara kita ni , tak tau nak wat camna !!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Dunia Wilma said...

Tak kan la sampai macam tu sekali...
Teruk jugak tu ^_^

Kelana Cinta said...

Patut kot...Geram sangat la kan~~

Anonymous said...

Yg buat tu, org yg tak bertamadun, tak suka ikut peraturan...

Post a Comment