Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Dec 2012

Huda dah balik , tapi ....aku plak gi KL..!!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Huda dah balik petang kmarin , aku lak gi KL , sedih tol , 2 hari lak tu , at least dan juga main ngan dia malam smalam .

Nak ambik gambar dia pun nak posing , wat ' peace ' gitu , asyik nak bgaya ja dia tu .

Tak pa la lusa leh main ngan dia lagi .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

hainom OKje said...

Anak bapak!!! he..he..
Ada apa gi KL bang cik?

Dunia Wilma said...

Comelnya ^_^

L said...

hehe. comel. besa la budak kecik mmg suka bergaya peace.. huu adik kecik L pun kalau bergambar asyik peace2 je.. huuu

abg cik said...

gi KL ada kursus la

Post a Comment