Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Dec 2012

Dolphin gigit tangan budak , siapa sangka !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kalau nama binatang tu tetap perangai macam binatang . Walau cerdik macamana pun binatang tu , naluri binatang tetap macam tu . Gambar atas tu dolphin  , digigitnya tangan budak tu .



Video yang sempat dirakam ayahnya sendiri menunjukkan Jillian Thomas sedang memberikan ikan lumba-lumba di taman tema itu makan apabila haiwan berkenaan tiba-tiba menyerangnya. Kanak-kanak dari Georgia itu mengalami kecederaan apabila dia digigit ikan lumba-lumba berkenaan. Akibatnya, Jillian luka sebesar wang syiling di tiga tempat, selain bengkak tangan kiri. Nak mudah cari , dalam Youtube tu taipkan nama Jillian Thomas  macam gambar atas ni .

Tapi ada gak segelintir manusia yang cantik , comel , cerdik macam dolphin ni , tapi , perangai macam ' binatang ' , ada kan dalam masyarakat kita ni ? Ada , tapi tak banyak kan ?
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Dunia Wilma said...

Kesian Jilian Thomas...
Nasib baik tak teruk sangat...

Miss Zahirah said...

huu.. cian dia..
dh tertulis utk dia..
nsib baik x teruk

abg cik said...

nasib baik ja sikit ja kena kat tangan tu

hainom OKje said...

Cara bagi makan salah tu.....itulah pasal!

Post a Comment