Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Dec 2012

AES akan dicabut ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Ramai juga dok dengar rungutan pasal AES ni , sebabnya ia tak dipasang di lokasi  ' hotspot ' , dipasang di tempat yang ' entah apa apa tah ' .

Kerajaan Negeri akan menutup dua kamera Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) di Kilometer 6.6 Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) dan  berhampiran jalan Bangi ke Cyberjaya esok.

“Peringkat pertama tulis surat sudah lepas, peringkat kedua kita sarungkan kamera supaya tidak berfungsi, kemudian kita tulis lagi surat.

“Jika dalam dua minggu, tiada sebarang respons atau permohonan dibuat oleh Kementerian Pengangkutan barulah kita membuat keputusan menanggalkan tiang tersebut supaya tidak boleh digunakan lagi,” katanya pada sidang media selepas menyempurnakan Majlis Penyampaian Surat Kuasa (Watikah) Ketua Kampung Tradisi Negeri Selangor 2012/2014 semalam.

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan, Ronnie Liu menegaskan bahawa pemasangan dua kamera AES di negeri tersebut didakwanya tidak dipasang di lokasi ‘hot spot’ kemalangan. Aku ciplak dari sini

Harap pasang lah kat tempat yang sepatutnya , kalau boleh tu kawasan yang berlaku kecurian atau samun tu pasang jugak la , senang nak pantau hehe.

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Crack said...

"kalau boleh tu kawasan yang berlaku kecurian atau samun tu pasang jugak la" <----takut kot depa hantam dengan kamera2 tuh sekali..

Miss Zahirah said...

yer.. dah dibkk blik sbb pmsangan yg dibuat x ikut requirement from authority...

abg cik said...

jangan kamera AES tu kena curi dah le

Post a Comment