Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Dec 2012

Akan merindui Huda untuk beberapa hari.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Hari ni Huda akan pi makan angin ke Melaka, bersama mama dan baba dia .

Hari-hari tengok tak terasa sangat, tapi bila lama tak tengok teringat juga huhu.

Kali ke 2 dah dia balik Melaka , huuh jalan sungguh si kecik ni , zaman aku kanak-kanak dulu pun tak leh nak jalan makan angin sampai macam ni .

Aman sikit rumah , tapiiiiiii, rindu pulak, ......
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Intan Norhaida said...

bergambo dpn anakku kt arau ke bang cik??? penah smpi kt ctu...2x jugak le...awat x ikut g melaka skali....
anak..camtu la..ade dpn mata..ade je nak marah....nakal budak2...xde dpn mata..rindu plak...

abg cik said...

ye la nak gi melaka , cuti dah tinggal sikit , ahaa anakku arau , beli barang sat, wat pa jauh sangat sampai anakku arau ni intan

Post a Comment