Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

9 Dec 2012

Farid Kamil berdepan hukuman penjara kerana pakai baju tentera


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


 Apa ni Farid ?Berdepan hukuman ni sebab pakai baju tentera , kalau dalam drama Gerak Khas tu tak pa lah , mereka dapat keizinan khas .

Dengarnya, orang tentera sedang mempertimbangkan untuk mengheret Farid ke mahkamah atas kesalahan kerana memakai pakaian tentera. Kali ini bukan sahaja Diana yang pening, Farid pun boleh jadi loya.

Menurut sumber yang tak diketahui , Seksyen 140 Kanun Keseksaan memperuntukkan hukuman penjara selama dua tahun jika memakai pakaian tentera dan Seksyen 170 memperuntukkan penjara tiga bulan bagi kesalahan menyamar sebagai anggota tentera. Pucat  juga bila dapat tahu mereka nak heret Farid atas Akta Kesalahan Kecil 1955 kerana memiliki barang-barang tentera. Artikel Penuh: Berita penuh di sini

Baru di digemparkan kes Diana bunting pelamin , baru 16 hari tidur bersama dah hamil , perghhhh hebat lah korang . Saya doakan korang berdua dapat anak yang soleh dan bahagia  hingga ke akhir hayat.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Dunia Wilma said...

Wilma tak tahu nak komen apa...Hehehe...
Tapi, kesian la DD kalu FK kena masuk perjara...
Dah la baru kahwin kan ^_^

izan mama mia said...

kacian FK

abg cik said...

belum ada tindakan lagi , tapi ura-ura pihak tentera nak masuk mahkamah la

tiraikata said...

kalau tak kene penjara nampak sangat undang-undang tidak adil. Sebab Kamil pakai pangkat Mejar Jeneral. Dua paku satu mahkota, sekali denganpin payung terjun kat dada.

Aini Diana said...

biarla kat dia..

Post a Comment