Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

22 Dec 2012

Bom yang tidak memetup di Syiria , mungkin Allah nak tunjuk tu ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Bom ni  digugurkan tentera Syiria , tapi tidak meletup , mungkin Allah nak tunjuk lah tu . Pertempuran antara puak Presiden ( Syiah ) dan penduduk tempatan ( Ahli Sunnah )  yang ingin menggulingkan Presiden  .  Bagi aku mungkin Allah nak tunjuk siapa benar ,siapa salah .

Penduduk yang terkorban di Syiria dah dekat sama dengan Palestine . Walhal pergolakan di Syiria baru mencecah beberapa tahun . Tapi di Palestine dah berpuluh tahun , tapi angka kematian sama ja dengan Syiria .
Nampaknya perang saudara si Syiria semakin parah , ramai juga lah dok buat ramalan  nak ' kiamat' la itu dan ini. Semua tu tak betul , memang kita dah dekat dengan kiamat tapi semua tu kerja Allah . Kejadian di Syiria lebih teruk dari Palestine . Menurut sumber-sumber  yang aku baca , Nabi Isa akan turun di Syiria di satu menara yang aku tak pasti . Itu yang  cuak tu , memang kita dah dekat dengan kiamat , adakah kita dah bersedia ? .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

trah zain said...

hmm.. syukurnlah tinggal kat Malaysia ni,,,huhu

docHana said...

kiamat itu rahsia Allah,, kita sbg hambanya cuma perlu mengabdikan diri padaNYA.. kita x perlukan ramalan bila kiamat akn berlaku

Kelana Cinta said...

Jangan menunggu kiamat datang baru nak beribadah apa semua.Kita prepare sekarang...

Post a Comment