Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

3 Dec 2012

Baham apa saja ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Apa saja yang di ' namakan ' makanan semuanya mereka 'ngap ' , haha tolak batu dan kayu saja . Tu pun kekadang kayu meja pun digigit.

Alhamdulillah , mereka dah mula makan makanan pedas , kat Kfc pun dah mula cicah sos .

Dulu teruk gak, makan kat mana pun kena cari makanan tak pedas. Fuhhh teruk kalau gitu .

Sekarang ni tak kisah makan kat mana pun , yang ada cili padi pun mereka makan .

Terkejut gak aku time tu . Tak pa la ajar dari kecik , biasakan dengan makanan pedas. Yang kecik tu memang ' hantu laksa '. Sepinggan laksa orang dewasa yang pedas tu dia boleh habiskan . Perghhhh macam tak caya .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

Kakzakie said...

Bagus kalau jenis macam ini. Anak kakak bila masuk asrama baru pandai makan pedas. Itupun sampai sekarang tak pandai makan sambal belacan walau mama dia 'hantu' sambal belacan.

Mudah boleh dibawa kenduri-kendara tak susahkan mak-ayah kalau tahan pedas. Bagus.

abg cik said...

lega lah sikit dah makan pedas

Crack said...

Bang cik, serius yang kecik tuh ble makan semangkuk laksa? mudah nak bawak p mana2 lagu tuh.

Dunia Wilma said...

Wilma memang dari kecil tak tahan pedas...
Hehehe...
Pernah sekali makan ex-bf bawa makan kat kedai mamak...
Boleh2 Wilma menangis...Memalukan sungguh...Hehehe...

abg cik said...

yup yang kecik tu memang ' hantu laksa '

kak nora said...

jangan biasa sgt bdk2 kcl mkn pedas, sikit2 sekali2 takper...

Post a Comment