Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

30 Dec 2012

Ajar Jannah pi gym


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Memandangkan hari ni je yang aku free nak pi gym , aku terpaksa bawa Jannah sekali , kasi tengok gym tu macamana , nanti besar tak la ' perak ' sangat .

Yang syoknya trainer di gym ni adalah pompuan , gym ni campur laki dan pompuan . Jadi aku bawa anak pompuan aku tak dak masalah la .

Dia dah mula tunjuk minat nak naik basikal tu . Dah mula main treadmil , bagus lah tu . Nanti boring , leh ajak dia main gym.

Seperkara yg menarik tentang gym ni , semua ada situ , jogging , skipping , body builder , fitness dan macam2 lagi . Baik habiskan masa di gym dari buang masa kat tempat tak dak pekdah .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

hainom OKje said...

Mestilahkan.... anak seorang body builder katakan...he..he...

Post a Comment