Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Dec 2012

' Datuk gian ' cabul cucu umur 13 tahun


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Gambar Hiasan je 


Apa nak jadi lah dunia sekatang ni , datuk umur 78 tahun sanggup merosakkan masa depan cucu umur 13 tahun.

Di Subang Jaya , atas prinsip yang bersalah wajib dihukum, seorang wanita dengan berat hati membuat laporan polis ke atas bapanya selepas lelaki itu mencabul dua cucu kembarnya yang berusia 13 tahun.

Wanita terbabit yang berusia 37 tahun hilang sabar apabila bapanya yang berusia 78 tahun beberapa kali melakukan perbuatan menjijikkan itu di rumahnya di Bukit Puchong, di sini, sejak November lalu.

Sumber polis berkata, wanita itu membuat laporan di Balai Polis Bukit Puchong, di sini, jam 2 petang, kelmarin selepas kedua-dua mangsa yang juga anak saudaranya menceritakan perbuatan aib datuk mereka.

Menurutnya, dua beradik kembar perempuan itu tinggal bersama datuk dan nenek mereka yang berusia 78 tahun sejak kecil selepas ibu dan bapa mereka bercerai hampir 10 tahun lalu.

“Bapa kembar itu kini menjalani hukuman penjara manakala ibu mereka bekerja di utara tanah air. Mengikut laporan, mangsa memberitahu mula dicabul datuk mereka sejak awal November lalu. Berita penuh sini

Kat bawah ni pula ada Datuk  ' K ' tidur terkangkang  huhu....

Datuk ' K '


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Kakzakie said...

Bila iman tidak dibajai tidak mustahil semua ini boleh terjadi. Cucu pula usia sudah 13 tahun kena tahu tata-susila sebagai gadis/perempuan hatta ketika bersama datuk/bapa/abang sendiri..

kak nora said...

mungkin sejarah kehidupan, cara didikkan dan persekitaran juga menyumbang apa yang berlaku...selain kerapuhan iman seseorang..

Dunia Wilma said...

Teruknya...
Kalau seorang takpa...Ini dua...
Memang tak patut la datuk tu buat macam tu...
Patutnya dia lindungi remaja2 tu...
Geramnya...

hainom OKje said...

Sian datuk K jadi msngsa!he...

Post a Comment