Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

12 Dec 2012

Latihan dalam petak 'sawah padi' di Thailand bagi Skuad Bolasepak Malaysia Piala AFF Suzuki !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ada ka patut skuad bolasepak Malaysia yang akan melawan Thailand esok dapat layanan buruk . Padang latihan yang diberikan macam petak sawah padi , huuuh melampau betul . Hari tu waktu mereka datang Malaysia , siap ada eskot polis lagi .

Padang tu berlopak sana sini , rumput pun tebal , macamana nak buat latihan ? Macam tu mereka layan kunjungan kita ? , tak ada semangat kesukanan langsung . Harap mereka kalah malam besok . Esok ada satu lagi satu sesi latihan di Stadium untuk merencana strategi , gunakan peluang tu untuk merencana strategi .

Tak pa lepas ni kalau mereka datang Malaysia lagi , siap !! Kasi mereka buat latihan kat padang permainan taman perumahan pulak , siap ada ketul batu baru mereka tau !! Hehehe.

Berita penuh sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

hainom OKje said...

Dah tau dah.. seri he..he...

abg cik said...

seri kira malaysia kalah la , kalau seri 2-2 tak pa

Post a Comment