Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Dec 2012

Buat anak memang mudah, tapi nak jaga memang susah !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kahwin muda ada kebaikan  dia , dan ada juga keburukan dia , inilah jadinya , bila dalam usia muda dah jadi bapa , siap goncang bayi tu suruh berhenti nangis , apa punya bapa , budak tu menangis ada sebab . ada ka patut budak nangis digoncang , ditepuk belakang sampai koma , jangan harap laki bini saja , mesti ada org yg lebih pengalaman  dalam bidang jaga baby ni , macam mak mertua ke , kak ipar ka . Kepada bakal bapa , anda kena tau ni , menurut Harian Metro hari ni ...

PADANG BESAR: Seorang bayi perempuan berusia 38 hari kini terlantar koma di Hospital Tuanku Fauziah (HTF), Kangar dipercayai akibat didera termasuk digoncang badannya dengan kuat oleh bapa kandungnya.
Mangsa yang dikenali Sofia Juliana dimasukkan ke hospital itu jam 5 pagi Isnin lalu, selepas mengalami sawan dan tidak sedarkan diri selepas diperlakukan dengan kasar termasuk ditepuk belakang badan dengan kuat oleh bapanya berusia 20-an.
Difahamkan, bayi itu diperlakukan sedemikian selepas bapanya berang kerana dia tidak berhenti menangis.
Datuk mangsa, Mahamud Hassan, 58, ketika menceritakan perbuatan tidak berperikemanusiaan lelaki terbabit berkata, dia juga percaya anak perempuannya yang juga ibu mangsa, Junita Mahamud, 23, turut dipukul suaminya jika dia cuba menghalang perbuatan mendera bayi mereka itu.
Mahamud dari Jalan Padang Besar, dekat sini, berkata, dia diberitahu mengenai kejadian itu oleh abang Junita ketika berada di Songkhla, Thailand.

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

7 comments:

aTieYusof Family said...

manusia zaman skrg..
takde hati perut..kejam!

yana aina said...

tak bersyukur langsung !! dh dpt anugerah "zuriat" dariNya jaga lah btl2 !! arghhh .. geram

Mia Liana said...

kesiannya..

Cik Syida said...

kejam sungguh..

trah zain said...

so, pada pendapat saya, yg nak kawin muda tu, pikir la byk2, nti takot menzalimi diri dan org len yg kita syg nti,,huhu

TechKini.com said...

Sedihnya ada manusia macam ni :(
Kalau tak nak, baik bagi orang lain amik anak angkat!

-> ❤ TechKini.com

hainom OKje said...

Tah pape je OKje pun kawen 20 an jugak tak de nya cam tu...

Post a Comment