Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

7 Dec 2012

Rupanya demam campak ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Dah dua hari Jannah demam , dalam gambar yg kanan tu . Suhu badan dia naik sampai 38 , tinggi tu , dah macam2 cara aku buat, termasuk nak masuk ubat dalam jubur.

Suhu badah tak turun juga , akhirnya semalam , tetiba suhu dah turun , ruam kat seluruh badan timbul , ahaaaa DEMAM CAMPAK!!

Dah seluruh badan termasuk tapak tangan dah naik bintik bintik , lega rasanya suhu badan dah turun , haiih dua malam dah tak leh nak tidur .

Ni kali pertama dia kena demam campak ni , dah minta air penawar dari uztaz , kasi campak tu keluar habis , jgn dok ' karam dalam '.

Harap dapat hantar ke tadika minggu depan , tak yah dok kacau mak tok dia dah , hmm...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

7 comments:

Kakzakie said...

Kalau keluarga kakak bagi minum air kelapa muda bagi semua keluar. Lepas tu cuba cari daun semambu. Kalau boleh masa tidur pun alas dgn daun semambu ini. Kalu ke klinik di bagi uba sapu yg pink tu tapi bila kering kelihatan putih.

Moga anakanda Jannah cepat sembuh.

abg cik said...

Tq kak zie , bagus juga petua kak zie tu

Crack said...

Kesian dia, nanti mesti lenguh.

abg cik said...

lenguh dan dahaga la , huhu nak berdiri pun tak larat beb

kak nora said...

budak demam campak payah skit nak jaga...badan mereka pun rasa panas, miang tak tentu rasa..sebab tu lah..kita kene lah byk bersabar..

abg cik said...

harap petang ni dah ok , dah mula makan nasi semula , dah 2 hari tak lalu makan

Sop said...

cian dia.. harap cepat sembuh yer...:)

Post a Comment