Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

22 Dec 2012

Jannah dah lega demam campak


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Jannah dah lega demam campak , minggu depan dah boleh pi tadika , tak yah duduk dengan nenek dia dah .

Makan dah semakin berselera sekarang ni , takut gemuk lak . Dah pandai minta memacam nak makan , maklumlah time demam campak hari tu , memacam tak leh nak makan .

Harap tu tak demam campak dah lepas ni .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Intan Norhaida said...

anak kna campak, biasanye mak pun demam...pening dengar anak merengek n kesian tahan gatal...
sib baek dh sembuh kan....lega..alhamdulillah..

abg cik said...

tq lah intan , tolong simpati , dengan badan kita sekali tumpang gatal , walaupun tak kena campak !!

Post a Comment