Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Dec 2012

Hari pertama di Gym Halily...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Tadi petang , aku gi gym baru kat kawasan  rumah aku tu , Gym Halily nama dia , rupanya tuan dia pompuan , patut la pompuan ramai tadi .

Peralatan semua baru , dan yg penting treadmill ada dua , masi dalam keadaan baik , yang lain pun dalam keadaan baik .

Sekali masuk Rm3 , oklah tu swasta punya , bukan gomen , swasta ni ok lah ,barang dia terjaga sikit.

Yang penting buka setiap hari dalam setahun tak pernah tutup, cuma Raya Puasa dan Raya Haji ja tutup . Buka 8 pagi sampai 12 malam . Ada surau pulak tu , leh solat situ .

Huuh, lepas ni leh la aku gi gym waktu malam hehe ......
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

miz ruha said...

bersenam bagus untuk kesihatan...

done hotlink dan ikea...

deno said...

pergh... exercise kat gym tuu... deno kat umah je...

abg cik said...

gym tu dekat dengan rumah lah

Post a Comment