Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

12 Dec 2012

' Bohong ' Yahya Sulung tak kena halau pun , kata isteri dia


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Nampak sangat siapa yang silap , kelmarin wartawan ni  cerita lain , hari ni cerita lain ...... maksud aku kelmarin  akhbar Mstar  kata Datuk Yahya Sulung  kena halau dari rumah  macam entri aku ni  

Hari ni akhbar ni cerita lain pulak , konfius lah aku ni , nampak sangat cerita putar belit wartawan .


Isteri Datuk Yahya Sulong, Datin Alisah Ali menafikan mereka dihalau keluar dari rumahnya di Flat Bandar Baru Sentul oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) kerana gagal melunaskan sewa rumah sejak lapan bulan lalu.

Alisah (gambar kecil), 65, yang dihubungi Kosmo! semalam memberitahu, beliau tidak tahu bagaimana cerita mereka dihalau keluar dari rumah itu timbul.

"Bohong. DBKL tidak pernah halau saya walaupun saya dan suami gagal membayar sewa sebanyak RM800," tegasnya.

Sebuah laman portal semalam menyiarkan kononnya Alisah serta Yahya gagal membayar tunggakan sewa rumah selama lapan bulan sebanyak RM800 dan mereka telah diarahkan DBKL agar mengosongkan rumah mereka di flat Bandar Baru Sentul dekat sini. Dipetik dari Kosmo

Ni dah jadi perang ni , akhbar ni kata lain , akhbar ni kata lain , saja nak melariskan cerita , nak bagi laku akhbar . Aku ? Ulas balik apa yang akhbat kata , tu yang terkena tu ......




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

hainom OKje said...

Siannya nasib seorang 'datuk'....

Intan Norhaida said...

macam2......tu yang susah nk percaya paper ni...

abg cik said...

wartawan ni kaki goreng bagi laris cerita ja

Crack said...

oh samseng sungguh lawak mereka ni...adeh

Post a Comment