Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

11 Dec 2012

Farid Kamil terlepas hukuman kerana pakai baju ala tentera !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !




Farid Kamil terlepas hukuman kerana pakai baju ala tentera dan polis . Ini adalah kerana dia didakwa pakai baju yang ' cacamerca ' polis pun ada  tentera pun ada . Perkara ini dinyatakan dalam Mstar hari ni , macam kat bawah ni .....

“Pada dasarnya baju, seluar dan topi dipakai Farid itu adalah pakaian anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) manakala lencana pada bahunya adalah lambang mejar jeneral Tentera Darat.

“Lencana penerbangan di bahu kanan pula menggambarkan seseorang itu adalah anggota Tentera Udara,”

Jadi pakaian dia nampak ' all in one ' dan menjadi cacamerba ....

Kat bawah ni ada lagi satu gambar Farid dengan ' istiadat ' lalu bawah pedang  , tak betul istiadat tu .

" Pakaian “istiadat” itu tidak mencerminkan anggota beruniform di negara ini kerana ia tidak selari dengan imej pasukan berkenaan."


Sebenarnya Farid boleh buat permohonan kalau teringin sangat nak pakai baju tentera , buat permohonan rasmi saja , habis cerita . Sumber dari pihak tentera memang tidak bercadang nak heret Farid ke mahkamah kerana , apa yang dibuatnya  adalah  ' cacamerba ' sebab identiti polis pun ada , tentera laut pun ada , tentera darat pun ada dan tentera udara pun ada .

Jadi Farid tak akan menerima hukuman la atas ' kesalahan' dia tu , cuma dia akan menerima satu ' surat cinta ' dari pihak terbabit , ' surat cinta ' tu macam surat teguran lah . Apa pun semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat buat Farid dan Diana .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment