Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Dec 2012

Bila Huda pi rumah Mak Ngah dia


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Rumah Mak Ngah dia , wah puas dia berlari sana sini , rumah luas lah katakan , paling dia suka adalah menggelongsor atas lantai licin tu .

Seperti biasa , tak leh keluarkan hp langsung ,dia mesti nak tekan . Kena sembunyi ambik gambar .

Huda bakal dapat sorang lagi sepupu , sbb Mak Ngah dia bakal diliver baby tahun depan .

Dan aku tak pasti nak tambah ke tidak , umur dah tak mengizinkan dan , apa pun syukur gak ada zuriat , ingat juga rakan yg dah bertahun kawen dan belum ada anak .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

hainom OKje said...

Apa nak risau b. cik 14an...he...he muda lagi tuuu!!

Post a Comment