Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Dec 2012

' Penjelasan Farid Kamil ' yang lawak


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Baca dulu artikel kat bawah ni sesuai tak dengan tajuk atas tu , memang korang akan terkena haha ......

 Penjelasan Farid Kamil

NAMA Farid Kamil menjadi bualan sepanjang minggu ini berkaitan uniform yang dipakainya ketika majlis resepsi perkahwinannya, dua minggu lalu.

Farid dikatakan menyalahi undang-undang kerana uniform yang ditempah khasnya itu menyerupai pakaian seragam pasukan keselamatan negara.

Setakat ini, masih belum ada sebarang penjelasan rasmi daripada pelakon dan juga pengarah itu.

Bagaimanapun, khabarnya Farid akan membuat kenyataan mengenai isu ini dalam masa terdekat.

Mana ada penjelasan Farid Kamil pun ? Aku pun dah terkena , tajuk dia lain , cerita lain , korang baca lah Sinar Harian hari ni  kat sini  

Wartawan ni tersilap ka , saja nak wat cerita , nak bagi laris akhbar ? Ka wartawan praktikal ?, editor dia tak check dulu ka sebelum publish ?  Tak habis-habis cerita pasal Farid ni la , dah la dia ni sahabat lama aku , tipu je tu , jiran la sbb dia asal Jitra aku Kodiang  haha . Korang tengok apa komen pembaca pasal artikel dari Sinar Harian ni .....





Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Dunia Wilma said...

Hahaha...Nak cakap salah taip ejaannya betul ^_^

abg cik said...

tajuknya lain ceritanya lain

hainom OKje said...

tulah...dia ni pelakon je..tapi macamana boleh pakai baju ni!!!

Post a Comment