Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Dec 2012

Akhirnya merasa juga durian Bukit Gantang ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

On the way balik dr KL naik Shamisha Holidays , berhenti kat hentian Bukit Gantang ,mmg aku dah agak dah , boleh lah aku makan durian , lepas geram tu ...

Nak tapau ? Tak kot sbb Jannah belum pulih sepenuhnya dr campak , tak leh tunjuk kat dia , kesian dia terliur nanti ..

Nanti beli kat Perlis la kalau nak kasi dia makan , mak dia pun nak merasa gak ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

Dunia Wilma said...

Sedapnya durian tu ^_^

Intan Norhaida said...

durian spesies pe tu bang cik??? terliur tgk gambo...kuning cantik je..

Cinta hazanis said...

best dapat mkn durian.

Mia Liana said...

durian.. oh duriannn...

abg cik said...

entah durian spesis apa , cekak musang kot

kak nora said...

sane sini durian, durian, durian...sian Jannah tak dpt rasa..

Post a Comment