Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

15 Sept 2012

Ahli bina badan lemah tenaga batin akibat ambil steroid


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Di Alor Setar , keghairahan mengambil ubat-ubatan mengandung steroid jenis ‘testosterone’ bagi menambah kekuatan ketika menjalani latihan angkat berat menyebabkan seorang ahli bina badan kini menderita lemah tenaga batin dan kerandut zakar turut mengecil.

Malah, masalah dialami lelaki berusia 40-an itu turut menjejaskan keseluruhan hidupnya apabila ditinggalkan isteri selain sering mengalami pelbagai masalah kesihatan.

Dia yang tinggal di bandar raya ini dan hanya mahu dikenali sebagai Thomas berkata, doktor memberitahu masalah lemah tenaga batin yang dialaminya berpunca daripada pengambilan steroid jenis testosterone berlebihan sejak lebih tujuh tahun lalu.

Menurut Thomas, dia menceburi sukan bina badan sejak berusia 20 tahun dan pada mulanya hanya mengambil makanan kesihatan tambahan serta ubat-ubatan untuk meningkatkan tenaga fizikal.

Memang semua ahli bina badan menghadapi masalah begini ...metro


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Unknown said...

Saya tertarik bila membaca artikel ini dan ingin berkongsi maklumat. Kalau sebab tekanan darah atau pemakanan, boleh diubati dengan nakanan tambahan/kesihatan. Tetapi “lemah” bagi lelaki boleh berlaku dengan beberapa sebab. Saya pernah menghantar kawan2 pada seorang tabib perubatan tradisional di selatan tanah air bagi mengesan dan mencari jalan penyelesaian masaalah ni. Beliau mengajar ( guru agama ) di daerah Pontian tetapi tinggal di kg Belahan Tampok, Rengit, Batu Pahat, Johor : Ustaz Adi Wijaya. Ada rakan FB saya sempat rakam beberapa foto ritual beliau mengubat pesakit pada malam jumaat keliwon:
http://my.opera.com/saharaaban/albums/show.dml?id=14706102
http://www.flickr.com/photos/100007933@N06

Unknown said...

Asalamualaikum

Post a Comment