Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Sept 2012

Esok Bajet 2013 , hissh apa agaknya PM nak bagi kat rakyat ni ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Esok hari Jumaat 27 September 2012 , semua orang tahu esok Bajet 2013 , ramai orang akan melekat kat depan TV, Radio dan  internet , dengan live bajet 2013, dan aku sendiri pun insyaAllah tak akan ketinggalan . Biasanya aku akan habiskan masa banyak untuk tengok rumusan berita pada sebelah malam .

Rasa macam nak bawa TV gi keja la , tapi tak leh lah kan nanti .....tak tau nak cakap le . Yang pasti aku sebagai rakyat mengharapkan yang terbaik dari kerajaan sekarang ni . Selepas ni kalau kerajaan yang sama pun aku harapkan yang terbaik juga .  Aku sokong mana ? Undi anda adalah rahsia  hi hi ....



Dan yang pastinya selepas pembentangan Bajet 2013  esok , akan heboh di Facebook , blog  dan lama sosial yang lain , tentang bonus, elaun tu elaun ni , berita tu berita ni , dan lusa Sabtu , suratkhabar tentu habis , laris dijual awal , tak da chance la aku nak beli suratkhabar .

Aku harap dapat bonus 2 bulan macam entri aku sebelum ni Bonus 2 bulan dalam bajet 2013  dan aku juga mengharapkan elaun perumahan dinaikkan macam entri aku ni Elaun rumah naik Bajet 2013 dan harap kerajaan luluskan apa yang Ceupacs minta . Dan kalau kerajaan luluskan , sanggupkah kita kerja lebih masa sebab itu lah janji Ceupacs kepada kerajaan macam entri ni 

Adakah Bajet 2013 ini adalah yang terbaik ? Aku pun tak tau , pendapat anda ? Sama-sama kita tunggu esok...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Unknown said...

ayuh dengar bajet 2013~~~

Post a Comment