Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Sep 2012

Aikk! Benda apa tu abah ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Biasa la budak kecik ni dia nampak macam2 , kelmarin gi rumah kenduri , rumah tepi PTSS tepi hutan ,ada dia tunjuk aku satu benda tu banyak kali , tapi aku tengok tak dak bende pun , dia bukan takut , suke je , budak ni boleh nampak benda pelik2 pun .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment