Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Sep 2012

Hari ni keluar semua toksik dari badan , bila keluar peluh...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


































Hari keluar semua toksik dari badan , bila keluar peluh..., dah dekat 3 minggu aku tak berpeluh kaw kaw punyer, maknanya dah 3 minggu toksik dalam badan aku tersimpan , dan ...setelah memaksa diri sendiri , aku buat senaman ringan kat depan rumah , ..guna tali skipping , yang tu lah paling murah , nak gi Gymnasium ? Jauh sangat tu ...

Selama sejam aku bertungkus lumus untuk keluar kan peluh dan menguatkan otot , 10 minit pertama dah berpeluh  , aku teruskan dengan senaman menguatkan otot tangan , seperti tekan tubi  atau nama saintifiknya ' pum ping ', diteruskan lagi dengan senaman kempiskan perut , nama saintifiknya ' sit up ' . Bila berpeluh bukan saja toksik yang keluar , tapi masalah aku kat rumah dan opis semua keluar hi hi , release stress kan ?

Perancangan aku masa depan mmg aku nak jadikan mini Gymnasium kat depan rumah aku ni , ade serba sedikit peralatan senaman tak yah gi Gym dah , so kalau ada masa yang singkat pun boleh senaman . Cuma perlukan sedikit modal...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

hainom OKje said...

Okje tak suka....nanti depan rumah x cantik.....he..he... Bini bagi ke?

arau blogger said...

bini tak tau pun semua barang tu disimpan dengan baik selepas digunakan hi hi

Post a Comment