Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Sept 2012

Bajet 2013 , teks ucapan boleh di download di sini


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kelmarin teks ucapan secara live , aku tak dapat dengan sbb sibuk dengan kerja itu dan ini di opis , so malam semalam aku layan berita TV3 , dan aku layan laman Perbendaharaan Malaysia atau dikenali sebagai treasury nak tengok teks penuh  Bajet 2013 , ha sapa nak teks penuh bajet 2013 boleh download di sini , Teks Bajet 2013  . Yang malas nak download boleh gi ambik   hard copy di  Lobi, Blok Tengah, Kementerian Kewangan, Presint 2, Putrajaya ,  aku pun tak sempat baca habis lagi , yang aku tau , yang kena batang hidung aku , apa dia ? , baca sini ...

"Sebagai kerajaan yang mengenang budi, suka saya mengumumkan pemberian bonus sebanyak satu setengah bulan gaji. Dari jumlah tersebut, setengah bulan telah pun diberikan menjelang Aidilfitri yang lepas," 

Amboi , dia kira dengan bonus aidilfitri sekali no , ingatkan dah lupa , jadi dapat sebulan je lah nanti , tak pa lah janji dapat .Hak tu saja yang aku ambik tau pasal bajet 2013 ni , yang lain aku tau tapi tak berkenaan tak yah ambik tau sangat .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment