Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Sep 2012

Cuti lagi , ehh melampau hang ni !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Terpaksa lagi cuti lagi 2 hari , sbb jaga Huda , nak wat camna pengasuh balik kampung  , org rumah tak dapat cuti ,  semua ni berlaku sbb  faktor kerja hubby dia tak dapat nak gi ambik  , apa nak buat dah keje gomen mcm tu , lebih lagi polis , kalau cuti beku tu , siap , tak leh nak cuti langsung . Huda terpaksa diletak di bawah jagaan aku dulu , aku kan senang cuti , hi hi cuti dulu baru isi , sementara mungkin Rabu ni harap dia balik , hari Khamis ni tak kira aku kena pi keja juga , asyik cuti je manjang , nasib baik aku spare cuti siap-siap tahun ni untuk jaga Huda , kakak dia aku tak risau sangat sebab boleh hantar ke tadika  kol 5 petang ambik le .Jadi Mr mama lagi hari ni dan esok ...

dah mula belajar pakai tudung


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

shameel Iskandar said...

Pengorbanan seorg ayah tu.

hainom OKje said...

Nasib baik ayah dia senang nak cuti..... tu lah pasal kadang-kadang serba salah dibuatnya... tak sedap jugakkan cuti panjang!

arau blogger said...

saya senang cuti , cuti dulu baru isi borang online . kalau tak wat gitu mmg tak leh cuti langsung le ...hi hi

Post a Comment