Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Sep 2012

Anak kita paling comel bila baru bangun tidur...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Anak aku paling comel sekali aku tengok sewaktu bangun tidur , tapi dalam gambar atas tu memang nampak tak cun , tapi dalam realiti mmg cun .

Memang setiap kali bangun tidur aku suka tengok dia , org lain dah mandi dia belom lagi , biasanya aku basuh muka dia je dan tukar lampin, gambar atas siap nak hantar ke pengasuh , yg sebelah tu nak gi sekolah .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Nor Zilla Sensei said...

betul3..setuju sangat..saya suka tengok sy lepas bangun tido..comel..hehehe.

arau blogger said...

ha ha memang comel lepas bangun tidur

Ain Najwa said...

hihihi...incik ayah yg sporting morting... :)
mmg stiap budak kecik bila bangon semua comel...

abg cik said...

mestilah sporting ,anak dua je , bukan banyak pon, baby girl pulak tu , hi hi tunggu org masuk meminang ....

Post a Comment