Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Sep 2012

Hari ni gi ikut rombongan meminang


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Hari ni aku ikut rombongan meminang keluarga aku untuk adik bongsu, tinggal sorang tu belum kahwin , mmg hajat kami nak kahwinkan dia cepat2.

Selesai sudah majlis meminang tunggu majlis kahwin je lah , tahun depan kot , semoga bahagia hingga ke anak cucu....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Crew Fathi said...

Bila la wa nk ada majlis meminang.. Hehe

miz ruha said...

rombongan cik kiah ye...
^_^
moga cepat langsung majlisnya~~

hainom OKje said...

selagi tak lepas..... Abg dia pun x senang duduk jugak ek!

Post a Comment