Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Sep 2012

Hari ni trafik blog ni boleh tahan jugak


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !





Hari pecah rekod belog  tak femes ni , setakat entri ni diupdate jam 11.40 malam  trafik yang datang dari google  dah cecah  lebih 400 unik visitor.  Hari ni total visitor baru 700 , lebih 400 datang dari google , wah dah semakin meningkat belog ni , waktu aku mula berblog satahun yang lalu dulu trafik sehari nak cecah 100 pun susah , tapi malu lah nak tujuk kat blogger-blogger otai , kita ni blogger amatur je , mereka tu blogger profesional , dah boleh cari makan dengan blogger ni . .... teruskan mengupdate ... adoi !

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

hainom OKje said...

Bagus...bagus... boleh belanja..hee

fyna said...

waaaaa....jeles fyna ^^;

arau blogger said...

trafik naik turun la , tenggelam timbul

Post a Comment