Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

26 Sep 2012

Gambar kemalangan melibatkan 10 kenderaan di Ayer Keroh


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !





Kemalangan di Ayer Keroh  menggambarkan betapa perlunya , lori-lori periksa keadaan brek sebelum memulakan perjalanan , kalau dah sampai masa servis brek tu kena servis , kereta aku pun 40 ribu km kena servis brek , tak leh tunggu dah . Tak tau lah apa punca kemalangan ni , tapi dari info yang aku dapat dari Google , masalahnya adalah brek lori ...tengok petikan bawah ni


“Saya hanya mampu melihat pemandu lori itu melambaikan tangan dan menggerakkan kepalanya beberapa saat untuk meminta bantuan sebelum dia terkulai di tempat duduknya,” kata R Sivakumar, 32.

Dia saksi kejadian kemalangan maut membabitkan 10 kenderaan di Persimpangan Seri Negeri-Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) di Ayer Keroh, di sini, jam 3.20 petang semalam.

Kemalangan membabitkan tiga lori, empat motosikal dan kereta iaitu masing-masing sebuah Proton Iswara, Perodua Kancil dan Honda City itu mengakibatkan dua maut dan tiga cedera.

Mangsa yang mati di tempat kejadian ialah pemandu lori membawa dedak, R Chandran, 46, dari Taman Mutiara, Alor Gajah dan penunggang motosikal, R Mukeudan@Mukudan, 62, dari Sagil, Muar, Johor.

Sivakumar berkata, ketika kejadian, dia yang memandu Proton Iswara bersama lima penumpang lain termasuk isterinya, S Eswari, 28, yang mengandung lima bulan dalam perjalanan dari sebuah pasar raya ke rumahnya di Kesang, Jasin dikejutkan dengan dentuman kuat apabila kenderaannya dirempuh lori dipandu Chandran.

sumber


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

miz ruha said...

ngeri sangat tengok berita ni~~

Post a Comment