Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Sep 2012

Ibu dan bapa mereka sunyi , jadi bila anak balik......


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Jadi bila anak balik terus ajak makan nasi , baru sampai setengah jam nasi dah siap, kekadang orang tua ni sunyi sbb anak2 dah besar ,rindu dengar tangisan budak kecik, kalau aku bawa anak aku sekali lagi depa syok , kalau aku balik sorang langsung tak layan . Tengok gambar atas , baru sampai rumah mertua kata nak bagi ketupat , hi hi siap bagi lauk dan nasi juga , orang tua memang suka kalau kita makan masakan depa , suatu hari nanti kita pun akan jadi macam mereka .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment