Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

22 Jun 2012

INILAH GAMBAR IKAN PELIK YANG DITANGKAP OLEH SEORANG PEMANCING DI TEXAS,AMERIKA


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Kejadian ini berlaku di Texas , USA . Brent Crawford nama pemancing itu  telah menagkap ikan atau buaya gambar di atas tu , tengok sekali macam ikan , tengok sekali lagi macam buaya.

Berat binatang pelik ni lebih kurang 300 paun. Beratnye !! . Ikan ini ditangkap oleh pemancing ini guna anak panah , lihat kat tangan dia tu.

Ikat itu telah menarik dia jatuh ke dalam kolam sebab tali anak panah itu telah terikat kat kaki dia . Jadi adegan tarik menarik berlaku kat dalam sungai yang cetek tu.

Adegan tarik menarik itu berlaku selama 45 minit , lamanya. Lepas tu dia pun tak tahan tak ada tenaga dah , dia terus call kawan dia minta tolong tarik ikan tu ke darat.

Lucu betul, kawan dia siap bawa pistol sebab terlalu takut. Bagus juga tu sebagai langkah keselamatan .Ikan itu pun keletihan. Mereka telah menarik ikan itu ke daratan dan terus bawa balik rumah.

Sampai sekarang saintis tak tau ikan apa ni !!

Araublogger-sesungguhnya hanya Allah saja maha mengetahui atas apa yang diciptakanNya !!


grindtv.com


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

miqmal786 said...

saje nk kongsi,name ikan ni alligator gar,rupe die mmg mcm buaya,agak ganas gak la ikan ni..klau tgk saiz kecik mmg cm comel jer tp klau dah beso mcm ni mmg r seram hahaha

Post a Comment