Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

15 Jun 2012

MAKAN WAKTU MALAM NI BAGUS KE ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ramai orang suka makan waktu malam , tu bukan makan sikit2 tapi melantak tu namanya , saya sendiri pun terpengaruh makan waktu malam ni , kalau boleh tu tak nak makan , nak minum je , tapi tak kan duduk semeja dengan wife dan anak2 , mereka order makan aku tengok je ? Nanti orang ingat kedekutnye dia ni nak save punya pasal , tak nak order makan .

Lepas tu menempek makanan dia orang sikit ,  dah banyak kali aku cuba , tapi tak boleh juga, kalau aku tak makan waktu malam, kejap lagi tengah malam aku lapar , time tu lah pekena mee segera, time tu memang tak elok makan , makanan tu akan jadi lemak dalam badan . Tapi kena makan juga , kalau tidak perut nanti bunyi waktu tido ,bunyi macam ni grrrgrgrgrgr.

Cara terbaik  saya fikir adalah makan sebelum maghrib , tu yang terbaik , tapi time tu tengah berpeluh lepas sukan  camna nak makan ? Tak pe makan je , dulu sekolah asrama , boleh makan lepas main bola , nape sekarang tak boleh ?

Tapi ingat makan sikit je tau sebab dah nak tido dah , kalau makan terlebih nanti jadi lemak . Tapi yang terbaik makan buah-buahan waktu malam ni . Baru senang nak tido . Elakkan makanan berminyak takut nanti kolestrol tinggi. ok out dulu ...errr u dah makan ke belum ni !!



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Unknown said...

baik makan malam ni tapi ada limit jugak waktu mana tak boleh makan ..kang boroi+gemuk payah kan ...

Post a Comment