Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Jun 2012

PENYAKIT ANAK KITA YANG SUKA MAIN TENGAH MALAM


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Perasan tak ada setengah budak tu yang sukan main sampai tengah malam , bagi dia malam dah jadi siang dan siang dah jadi malam !!!

Itu terjadi pada anak aku ni yang bongsu , diakan aktif selepas tengah malam , selepas pukul 12 , so kami ibu bapa ni terpaksa le bersengkang mata.

Puas aku tahan dia punya mengantuk supaya tido lewat sikit  supaya dia tido susah nak jaga . Mak ooi, dia jaga juga selepas tido dua jam .

Bayangkan dia tido pukul 11 malam  dan terjaga pukul 1 pagi , terus dia nak main sampai pukul 5 pagi , aku le kena tunggu.

Hari tu pukul 5 pagi aku tido, bangun pukul 7.30  pagi siap-siap nak pergi kerja , bayangkan lah macam mana keadaan aku ni . Tido tempat keja lah jawabnya.

Ada orang kata terbalik kan pakaian dia supaya dia tido waktu malam , dah try dulu , dah ok , tapi sekarang jadi balik, pening kepala aku dan wife.

Ingat nak pergi jumpa ustaz le nak tanya pasal ni  tapi ustaz mana , ada sape tau !!





Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment