Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

23 Jun 2012

HAMPIR SETAHUN AKU JADI BLOGGER PART TIME.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Bulan Ogos ni akan genap setahun aku jadi blogger, apa yang aku dapat ?? Ada la sikit nanti aku dedahkan dalam entri lain .     Banyak tips dan trik yang aku dapat dari otai-otai blogger yang lain seperti Alcatraz77 dan abgteror dan lain2.

Blog ini sehingga sekarang ada 147 follower , dan like kat Fan Page cuma 960 , ok lah tu bagi blogger tua macam aku ni .

Mula-mula nak jadi blogger dulu pening juga nak fikir apa entri yang aku nak buat ni , tapi setelah aku survey  blogger2 otai  seperti benashaari , dan lain lain lagi aku dapat idea.

Entri aku banyak keratan akhbar yang di copy paste dan aku pun letak komen kat bawah tu dan aku nyatakan sumber artikel tu  korang perasan tak , dah hampir setahun aku buat macam tu .

Semenjak bulan ni aku mula tulis entri pasal kisah aktiviti harian aku dan sejarah hidup aku , tapi aku tengok trafik makin menurun , jadi aku kena selang seli dengan berita akhbar pulak.

Dan ....gambar 2 pun aku banyak letakkan gambar aku dan keluarga. Bukan apa dulu aku segan dan malu dan  takut nak dedahkan siapa tuan belog ni , tapi sekarang ni tak ade hal lah , boleh kenal tuan belog ni.

Macam belog aku ni , pelawat yang masuk ke sini berminat nak tahu pasal cerita yang aku tulis ni , atau cerita yang aku copy paste, mereka tak berminat nak tahu pasal tuan belog, setakat mereka tahu siapa tuan belog itu dah cukup, tak payah siap nak tunjukkan gambar keluarga pula.

Kekadang aku boring cerita pasal orang lain walhal belog ni belog aku , apa salahnya aku cerita pasal diri aku dan segala aktiviti yang melibatkan keluarga aku .








Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment