Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 Jun 2012

ANAK AKU SELALU TERKEJUT DI TENGAH MALAM (SERAM)


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Anak aku selalu terkejut sejak kebelakangan ni , kenape yea !! Dia nampak apa yea?  anak aku tu baru umur 1 setengah  tahun .

Semangat dia dah lemah sekarang ni , kalau dia main sorang-sorang tu tiba-tiba je dia tutup mata , macam dia nampak sesuatu, dan dada dia berdegup kencang. terus dia lari peluk kita ni , kenapa yea  dia nampak apa ?

Budak kecil ni macam2 dia nampak cuma dia tak tau nak bagitau je kat kita . Kadang-kadang tu ketakutan dia tu terbawa-bawa ke dalam mimpi.

 2 malam yang lepas kami sekeluarga baru lepas makan di Kuala Perlis, pergi ke rumah ayah , mula2 tu ok je dia main kat dalam rumah tu , tiba2 dia ternampak sesuatu kat penjuru dinding terus badan dia menggeletar.

Terus dia pejam mata tak nak tengok lepas tu menangis tak henti ,aku pun bacakan ayat kursi dan claitkan ke dahi dia .   aku pun terus kemas barang dan balik .

Sampai kat rumah pun pantang dengar bunyi pelik sikit terus takut. Malam tu aku bermimpi dia diculik dan puas aku cari tak jumpa , terjaga dari mimpi pukul 3.30 pagi , tengok dia menangis nak susu.

Nasib baik mimpi , ingatkan betul2 kena culik tadi. Dah 2 hari kejadian tu berlaku , tapi kejadian ni akan berlaku lagi  sebab sebelum ni pun dah banyak kali berlaku , yang aku tau baca ayat kursi , calitkan kat dahi dia tu je .

Ada sape ada pendapat lain cara nak halau iblis yang ganggu budak kecil ni !!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

cnen said...

Slalu bace ayat kursi and surah tiga qul pg and mlm. Utk elak sihir before tidur bace bismillah 21 kali.

cnen said...

Lg satu ptg lps asar atau mlm pasang ayat manzil. Utk elak gangguan jin, boleh google atau ytube.

Arau Blogger said...

TQ cnen bagus info ni

Post a Comment