Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

3 Jun 2012

CARA MUDAH TAMBAH FOLLOWER DALAM #TWITTER


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Cara mudah tambah follower dalam twitter.com  adalah menggunakan twiends.com . amat mudah. Mula2 sekali kita kena follow orang lain dulu untuk mendapatkan seeds. Apa itu seeds ?? Ia macam point le , kena kumpul point dulu !! Lepas itu automatik orang lain akan follow kita . Seeds ni pun boleh dibeli . kena bayar duit le sikit ! Dalam masa yang singkat follower kita akan bertambah .

Nak tahu apa yang penting bagi kita dapatkan follower yang banyak ?? Kalau  dalam churpchurp.com  schedule tweet akan dibayar  ikut bilangan follower dalam twitter . Saya ada lebih kurang 600 follower dan selalunya dapat bayaran RM 3 untuk satu tweet . Lagi banyak follower lagi banyak RM yang kita dapat. Sapa nak join churpchurp boleh guna link ni  churpchurp.com  . Kalau nak tengok bukti churpchurp dah bayar saya tengok kat sini BAYARAN DITERIMA . Tak banyak pun tapi cukup untuk bayar domain ni araublogger.com dan tampung belanja harian mana yang tak cukup.

Dalam twitter juga kita kena tengok trend sekarang apakah topik hangat yang dibincang dalam twitter macam kat bawah ni !!
Yang penting apa yang kita tweet pun kena ada # macam ni juga  barulah tweet kita akan termasuk dalam search twitter .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

uncle said...

uncle dok buat churp-churp pakai akaun tweet..tapi tak pernah pun tweet churp kat sana..baru tau..slepas dapat info kat sini..terima kasih tuan..

zack mus said...

salam uncle ..churpchurp boleh buat duit kalau tau cara short cut dia

Post a Comment