Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

23 Jun 2012

BAYI TERJATUH DARI PUSAT ASUHAN


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kes bayi terjatuh di tempat asuhan ni memang kerap berlaku, tempat asuhan ni ramai, memang tak dapat nak tumpu kepada seorang budak , sebab tu lah berlaku kes-kes macam ni , sebab tu lah aku rasa Beb Ashaari bertekad nak jadi MR MAMA ......


KUALA LUMPUR: Seorang bayi perempuan berusia empat bulan kini koma selepas mengalami pendarahan dalam otak dipercayai terjatuh di pusat asuhan kanak-kanak di Bandar Rahman Putra, Sungai Buloh, Isnin lalu.


Ibu angkatnya, Nazila Ahmad, 33, berkata, kecederaan dialami bayinya Nur Iris Arissa Mohd Amin diumpamakan doktor seperti tercampak keluar dari kereta yang terbabit dalam kemalangan dan peluang bayinya pulih sepenuhnya kabur. 


Difahamkan, bayi malang itu baru sebulan diletakkan di bawah penjagaan pusat asuhan berkenaan kini menerima rawatan di Hospital Sungai Buloh (HSB) sebelum dirujuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL). 


Menceritakan kejadian itu, Nazila berkata, dia menghantar Arissa ke pusat asuhan berkenaan jam 8 pagi sebelum ke tempat kerjanya di sebuah syarikat swasta di Jalan Duta, di sini.


Smber hmetro.com.my

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment